وبلاگ جامع درمان كولوركتال وبلاگ جامع درمان كولوركتال .

وبلاگ جامع درمان كولوركتال

درمان شقاق

با پيشرفت علم روش‌هاي نوين و پيشرفته‌تري براي انواع بيماري‌ها كشف مي‌شود كه مي‌تواند با عوارض كمتر، با پروسه درماني سريع‌تري به بيمار كمك كند. ليزر درماني يكي از اين روش‌هاي كم‌تهاجمي جديد است كه امروزه در درمان بسياري از بيماري‌ها ايفاي نقش مي‌كند و در برخي بيماري‌ها حتي توانسته جايگزين اعمال جراحي سنگين و پرعارضه شود. اخيراً ليزر توانسته در درمان شقاق يا فيشر مقعد نيز ايفاي نقش كند. هر چند به دليل جديد بودن استفاده از آن در اين زمينه هنوز نتوانسته به اندازه‌ي اعمال جراحي فيشر مقعدي خودنمايي كند، اما كمترين مزيت آشكار آن نداشتن عارضه‌ي بي‌اختياري مدفوع و گاز روده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۰:۰۸ توسط:الهه موسوي موضوع:

بيماري شقاق(فيشر)

آيا تا به حال لب شما ترك خورده است؟ اگر به آخرين باري كه لب‌تان دچار ترك شده كه معمولاً مربوط به فصول سرما است فكر كنيد، احتمالاً متوجه مي‌شويد كه ابتدا پوست لب خشك و سپس شروع به ترك برداشتن كرده است. اگر به ترك لب‌تان بي‌توجهي مي‌كرديد، خشكي آن به قدري شدت مي‌يافت كه باعث وسيع و عميق شدن ترك و در نهايت خونريزي در آن مي‌شد. اين مثال ساده نمونه‌ي بارزي از يك نوع شقاق بود كه مي‌تواند بارها براي بدن هر فردي رخ داده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۶:۰۶ توسط:الهه موسوي موضوع:

درمان بواسير

وقتي فرد به يك بيماري رنج‌آور هموروئيدي مبتلا مي‌شود، انتخاب درمان براي او مشكل خواهد شد. زيرا هميشه پزشك چند روش درماني را همراه با معايب و مزاياي آن بر ساير روش‌ها  توضيح داده و توصيه مي‌كند. در نهايت بيمار است كه بين گزينه‌هاي ترجيحي پزشك حود انتخاب مي‌كند. وقتي پاي درمان‌هاي سنگين‌تري چون جراحي به ميان مي‌آيد معمولاً فرد در انتخاب خود حساس‌تر مي‌شود. از ميان جراحي‌هاي هموروئيدي انواع ليزري آن از محبوبيت بيشتري در ميان مردم برخوردار است. زيرا انسان‌ها تا جايي كه بتوانند از تيغ برنده جراحي مي‌گريزند. ليزر براي درمان تمامي انواع بواسير مؤثر است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۴:۴۸ توسط:الهه موسوي موضوع:

بواسير چيست

احتمالاً كلمه‌ي بواسير، بسيار به گوش‌تان خورده است. اين كلمه بسياري از افراد را به ياد مشكلات جسمي پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌‌هايشان در سنين پيري مي‌اندازد، اما بر خلاف تصور عموم اين بيماري از سنين جواني شروع مي‌شود. اين اختلال خاموش ممكن است بدون بروز نشانه‌هاي واضحي در بدن فرد به وجود آيد و حتي در صورت ظهور علايم نيز به دليل جواني و بي‌توجهي فرد به آن‌ها، سال‌ها از نظر فرد مخفي بماند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۳:۰۶ توسط:الهه موسوي موضوع: